Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta tokrat Brigita Švigelj, vodja digitalnih marketinških storitev v BTC, in Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri vašem poslovnem partnerju, ki ga predstavljamo skupaj z vami?

BŠ: Da se mi vedno oglasi na telefon, ko ga pokličem.

LB: Odprto komunikacijo, strokovnost in razmišljanje izven okvirjev.

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

BŠ: Obojestransko zaupanje in vedenje, da se lahko na partnerja zaneseš, da bodo zadeve vedno narejene strokovno in pravočasno. Da lahko računaš nanje tudi takrat, ko morda malce stiska čas, da vedno najdejo pravo rešitev … Da pač obvladajo svoj biznis.

LB: Dobro poslovno partnerstvo pomeni odprtost do inovativnih idej, zaupanje in skupen cilj, da lahko tudi, če se ne da. 

Kateri projekt, ki ste ga zasnovali v sodelovanju s partnerjem s sosednje strani, vam je najljubši?

BŠ: Z Leonom je vsak projekt najljubši projekt.

LB: Darilna kartica BTC City.

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

BŠ: Zeliščno posestvo Cvetka.

LB: Je nimam.

 

Najljubša modna znamka:

BŠ: Tina Pavlin.

LB: Tommy Hilfiger.

Najljubša znamka hrane:

BŠ: Spar Free, ker je brez laktoze.

LB: Ker rad kuham, preferiram doma pridelano hrano

Najljubša znamka pijače:

BŠ: Radenska.

LB: Trijumf.

Najljubša tehnološka znamka:

BŠ: Na moje in vaše presenečenje moram reči, da je to Apple.

LB: Apple.

Najljubša avtomobilska znamka:

BŠ: Jaguar, ker pokrov motorja krasi prekrasen srebrn jaguar.

LB: Audi.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

BŠ: Damjan Murko.

LB: Sveto pismo.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

BŠ: Darilna kartica BTC City. 😉

LB: Nike x Fortnite (Athlete's Journey).

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

BŠ: Damiano David za Maserati.

LB: Jean-Claude Van Damme za Volvo Trucks.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

BŠ: Apple, Heineken, Durex …

LB: Old Spice.

Najljubši oglaševalski slogan:

BŠ: Kaj bi mi brez domišljija.

LB: Slovenija, moja dežela.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #521.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji